lisaWikstrom

Alla inlägg under december 2012

Av Lisa - 4 december 2012 22:10

Blir arg när jag läser detta!! Jonnakindberg.blogg.se stoor kram till dig Jonna! <3

Av Lisa - 4 december 2012 21:33

Hoppade Pandora och han var såå duktig! Hon blevlite stark ibland men hon hoppade super , hon hoppar bättre på högre för då måste hon ta i lite mer och springer inte på så mycket!    Duktiga tjejen! Varit inne i duschen och pluggat , pluggat och åter pluggat!   Känner att det är väldigt mycket nu i skolan.. Har ni mycket i skolan? Imorgon går Pandora lugnt för på Torsdag så står hon och jag ska rida Palo    Go natt!

Av Lisa - 4 december 2012 15:30

1. Massssa kläder

2. Kamra

3. Iphone

4. Mysiga saker till mitt rumt , t.e.x kuddar

5. Pengar

 

Fotograf: Sara Gustavsson 


Av Lisa - 4 december 2012 15:10

Hemma efter skolan och ska åka upp till stallet ungefär vid fem då jag ska hoppa lite med Pandora   Dagen i skolan var väll som vanligt... Forsätter på min önskelist bland hästsaker   

6. En riktigt skön vinter ridjacka

7. vita kingsland ridbyxor

8. Väst från kingsland

9. JH collection ridbyxor och tröja

10. Ett par sköna termoridbyxor

Kommer en önskelista med inte hästsaker också!

Av Lisa - 3 december 2012 18:25

Av Lisa - 3 december 2012 18:06

Av Lisa - 3 december 2012 15:15

Livet rullar på i snabb fart!   Snart jul Yeay! :D skriver om den snart!   Mamma kommer och hämtar mig efter jobbet och då åker vi och handlar skor , skulle igentligen gå på utvecklingstamal men min lärare kunde inte.. Ikväll ska jag på Usek möte. Emilia tog Pandora idag så behöver inte tänka på stallet.  

Önskelista:

  1. En häst! 
  2. ridstövlar 
  3. John Whitaker hjälm
  4. Racesafe säkerhetsväst
  5. Whitaker ridbyxor
  6. Tog dom fem första! :)
Av Lisa - 3 december 2012 07:56

Efter att inte bloggat på ett litet tag så skriver jag lite om dom :)
Fredag: red Palo och Olivia Pandora åkte sedan med Olivia hem och sov där :)
Lördag: sov ju då hos Olivia och på middagen åkte vi in till Skövde för Olivia skulle köpa skor, blev lite annat oxå :) jag fick en tröja! Tack tack! :)
Åkte sedan hem och gjorde iordning mig inför morgon dagen :)
Söndag: skulle jag åkt med Emilia när hon skulle tävla men hon ångra sig och åkte inte så jag åkte med Olivia istället :) Hon kom sjua i ena klassen och vann ena klassen! :D bästa ekipaget! :D red sedan Pandis och kändes bra! :)

Presentation


Hej! Vad roligt att tittar in på bloggen :D I denna blogg får du läsa om mig en tjej som är 13 år och en ponny som heter Pandora och hon är 15 år! :D Jag själv är en glad och sprallig tjej och Pandora är också en glad tjej som älskar att hoppa! :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards