lisaWikstrom

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Lisa - 8 december 2012 20:28

idag har jag:

  • Ridit
  • fixat, gjort ordning istallet
  • varit med pappa och kollat på när dom väger in fiskar från en fisketävling

Som jag skrev förut så hoppade jag lite småhinder med Pandora    Gjorde iordning på Pandoras saker åkte sedan med pappa till granvik för att kolla på inmätningen av fisketävling    varit underbart väder idag och hoppas det håller isig tills imorgon!   

 

Fotograf: Michelle Hallgren

Av Lisa - 8 december 2012 13:30

Varit i stallet sen halv nio och väntar nu på att pappa ska hämta mig :) hade framme lite små hinder när jag red Pandora och det gick helt okay :) hon blir väldigt snabb mellan hindren och ännu snabbare efter? men jag är nöjd med henne :) nu ska jag snart iväg till granvik! :)

Av Lisa - 8 december 2012 08:30

En sak jag kan bli väldigt trött på , det är när andra folk dömer ens egen häst!

Åh vad hon/han rider hästen fel.

Hon/han förstör ju bara hästen,

Hon/han kan ju inte rida hästen.

Hon/han kan ju inte få hästen att gå i form.

Säg ingenting innan du suttit upp på den personen häst. Om man tillexempel har en häst som har mycket spring i bena , men ryttaren gör sitt bästa  och om nåra år kanske hästen är en av svergies bästa häst. Becki tillexempel ( Isabella Nilsson ponny) var inte den lättaste hästen och hon fick nog många kommentarer , men nu är Becki en av sveriges bästa ponnier!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vad roligt att tittar in på bloggen :D I denna blogg får du läsa om mig en tjej som är 13 år och en ponny som heter Pandora och hon är 15 år! :D Jag själv är en glad och sprallig tjej och Pandora är också en glad tjej som älskar att hoppa! :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards