lisaWikstrom

Alla inlägg under november 2012

Av Lisa - 29 november 2012 13:50

Sitter och fikar med Olivia ska snart åka till stallet och gå med Pandora :)
Lägger inte upp en bild då det ändå blir massa sträck så man ser ju ändå inte :/

Av Lisa - 29 november 2012 09:44

Har varit kass uppdatering Iknow! Men är ju skjut tråkigt att blogga från mobilen och bilderna blir kassa! Men men idag så skrittas bara Pandis då Emilia träna på henne igår :) Ska även putsa och så :) sen åker jag och säger hej till ridskolan, som jag skrivit förut bara för att jag har slutat så kommer jag ABSOLUT inte sluta vara där :) kommer sen kolla på när Olivia tränar :)

Av Lisa - 27 november 2012 07:53

Sitter på bussen och kollar på det härliga regnet? -.- Åker till stallet efter skolan och ska köra lite markarbete med Pandis tror jag :) sen hem och göra läxor!

Av Lisa - 26 november 2012 17:59

Var i skolan förrut och ja det var väll som vanligt   Åkte sedan hem , drog på mig mjukisar och la mig framför soffan sjukt skönt efter denna helg   Emilia tränade på Pandora idag så var helt ledig från stallet , ska sätta på solsidan jag missa igår   Byyyye!

 

Av Lisa - 25 november 2012 21:03

  Släppte ut hästarna , mocka , red. Pandora kändes fin idag red igenom gångarterna och inte så hårt  sedan cykla jag ner till ridskolan, där vi hade lite "möte" med dom som ville vara med i Julshowen   Efter det åkte vi till Örebro för att gå till Ikea med Usek   Hittade massa mysa saker vi ska ha i klubbstugan sen   Släppa ut alla saker och åkte sedan med Emilia upp och kvällsfodra , nu har jag duschat och imorgon skola.... Inga prov denna vecka   Me like!!! Ska snart bädda ner mig i sängen och chilla , sjukt trött efter denna helgen som var fullspäckad varje minut

 

Finaste Pandora!   

Av Lisa - 25 november 2012 09:54

Av Lisa - 24 november 2012 21:33

Bakat pepparkakor hela dagen och umgås med farmor, farfar och mina kusiner kom hem typ sju och cykla då upp till stallet   Mockade och red lite lugnt red igenom henne i varje gång art bara   Nu ska jag snart gå och lägga mig för imorgon ännu en full och rolig dag   ses imorgon!

 

Fotograf: Sara Gustavsson

Presentation


Hej! Vad roligt att tittar in på bloggen :D I denna blogg får du läsa om mig en tjej som är 13 år och en ponny som heter Pandora och hon är 15 år! :D Jag själv är en glad och sprallig tjej och Pandora är också en glad tjej som älskar att hoppa! :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards