lisaWikstrom

Alla inlägg under december 2012

Av Lisa - 23 december 2012 10:00

Jag VET att jag sa igår att jag skulle skriva på denna blogg också men jag har beslutat att bara skriva på den andra men jag hoppas VERKLIGEN att ni följer mig och Olivia på Oliviaandlisa.bloggplatsen.se :)

Av Lisa - 23 december 2012 07:59

Känner att jag inte är så kreativ på rubrik just nu   Ska åka till stallet sedan med Emilia och jag ska rida Pandora och Emilia ska hjälpa mig lite   

Sen åker jag hem till mamma och stannar där tills imorgon   Min storasyster har kommit hem till mamma så henne ska det bli roligt att träffa!  

Av Lisa - 22 december 2012 22:36

Vad har ni för mål med 2013? :)

Mina får ni veta 00:01 2013! ;)

Av Lisa - 22 december 2012 17:40

Emilia red Pandora idag så var i stallet en liten sväng med Olivia sedan hämtade pappa mig   Nu har vi klätt upp julgranen och det är ju bara två dagar kvar till jul , KUL!   Det är så himla mysigt på julafton!   Nu väntar vi på pappa som hämtar pizza och sedan blir det att spendera kvällen framför TV:en   

Av Lisa - 22 december 2012 17:36

 Har nu en blogg ihop med Olivia! :) Kommer skriva här med men om ungefär samma sak   

Bloggen hittar ni på  http://oliviaandlisa.bloggplatsen.se/   

Av Lisa - 22 december 2012 12:50

 Sitter hemma hos Olivia och pratar & skrattar sååå j*vla mycket   Ska till stallet senare och rida Pandora mycket mjuk görande , sedan hem och klä Julgranen!   Såg ni vad Olivia skrev igår? Såå snällt!   Skönt att ha en bästis som man litar 100 % på , det tror jag alla behöver ha!   


Här får ni en gammal bild på mig och Olivia! :D

 


Av Lisa - 21 december 2012 22:40

Sitter i sängen och kollar på tv med Olivia :) dagen har varit grym! Köpte lite julklappar och en vit tröja! :) nu sover jag hos Olivia till imorgon och då vet jag inte riktigt vad vi ska göra imorgon, ska åka till stallet och både jag & Emilia ska rida och känna på Pandora :) Olivia sitter just nu vid sin dator och skriver om mig här på bloggen så det inlägget kommer snart! Och än har inte jorden gått under ;)

<3

Av Lisa - 21 december 2012 22:35

Hej hej! ska skriva lite m hur Lisa är som person:

Dåliga saker

1.haha hon kan aldrig fatta att om jag har rätt och hon vet det så säger hon ändå att hon har rätt ;) <3 <3

2. Inga mer dåliga saker

Bra saker:

1. Lisa är så lätt att prata med kan säga allt till henne <3

2. Hon är en självsäker och stark person och det är bra! :)

3. Snäll :) <3

4. Ja vad ska jag säga mer för att förkorta det hela kan jag väll säga att jag har värdens bästa kompis som aldrig sviker en <3 litar på dig till 100 % :)


Ja jag har värdens bästa vän bara att inse detta!


// Olivia

Presentation


Hej! Vad roligt att tittar in på bloggen :D I denna blogg får du läsa om mig en tjej som är 13 år och en ponny som heter Pandora och hon är 15 år! :D Jag själv är en glad och sprallig tjej och Pandora är också en glad tjej som älskar att hoppa! :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards