lisaWikstrom

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Lisa - 16 december 2012 13:45

Ca 90% av alla som skriver deepshit inlägg skriver det här att alla är lika värde, spelar inte roll vilken hudfärg, bakrund osv.. Nu tänkte jag skriva ”sanningen” om det. Så klart spelar det ingen roll vad man har för hudfärg osv..för men kan ju inte ändra hur man ser ur, var äns föräldrar kommer ifrån och så. Man är fortfarande lika värd!


Men det är inte bara det som räknas, inombords. Hur man är inombords kan man inte ändra så lätt. Kanske lättare än sina rötter men ändå väldigt svårt. Några är väldigt känsliga.


Andra är lite känsliga.
Kanske börjar gråta om någon retas lite kaxigt. Men så finns det också några som nästan aldrig blir ledsna. Gråtar pga att ha blivit sårad ca 1-3 gånger per år. .


Så om jag blir retad blir jag inte alls ledsen, bryr mig inte. Tänker bara ”bitch” eller något.

Men som sagt alla är olika. Man klarar sig mycket bättre i livet om man är den sista typen. För dem som är den första typen kommer antagligen bli ”mobbad” när man blir äldre. Det kommer även kanske gå rykten om det och vem vill vara med en sån som gråter så fort man skojar om en.

Nu menar jag inte illa för de som är det, men om någon av er läser detta försök att bli den tredje typen i af den andra. Jag lovar, ert liv kommer bli bättre.

Tänk alla kändisar, dem är med i tidningen och det står ofta massa skit om dem och papparazzi bilder visas. Vad hjälper det att gråta? Nej men måste vara stark bara skita i det inte bry sig vad som hälst bara inte börja gråta. Men alla kändisar kanske inte läser skvaller tidningar osv. Men ändå.

Be strong girl!

Av Lisa - 16 december 2012 12:21

Sitter i tåget på väg till Stockholm och ska sedan därifrån gå på båt! :D två tidsinställda en idag och en imorgon :) och självklart så kommer det bilder under tiden! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vad roligt att tittar in på bloggen :D I denna blogg får du läsa om mig en tjej som är 13 år och en ponny som heter Pandora och hon är 15 år! :D Jag själv är en glad och sprallig tjej och Pandora är också en glad tjej som älskar att hoppa! :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards