lisaWikstrom

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Lisa - 21 december 2012 22:40

Sitter i sängen och kollar på tv med Olivia :) dagen har varit grym! Köpte lite julklappar och en vit tröja! :) nu sover jag hos Olivia till imorgon och då vet jag inte riktigt vad vi ska göra imorgon, ska åka till stallet och både jag & Emilia ska rida och känna på Pandora :) Olivia sitter just nu vid sin dator och skriver om mig här på bloggen så det inlägget kommer snart! Och än har inte jorden gått under ;)

<3

Av Lisa - 21 december 2012 22:35

Hej hej! ska skriva lite m hur Lisa är som person:

Dåliga saker

1.haha hon kan aldrig fatta att om jag har rätt och hon vet det så säger hon ändå att hon har rätt ;) <3 <3

2. Inga mer dåliga saker

Bra saker:

1. Lisa är så lätt att prata med kan säga allt till henne <3

2. Hon är en självsäker och stark person och det är bra! :)

3. Snäll :) <3

4. Ja vad ska jag säga mer för att förkorta det hela kan jag väll säga att jag har värdens bästa kompis som aldrig sviker en <3 litar på dig till 100 % :)


Ja jag har värdens bästa vän bara att inse detta!


// Olivia

Av Lisa - 21 december 2012 10:28

Mysig och bra dag idag! :) ska snart gå till kyrkan för julavslutning sedan går jag och fikar med vänner :D åker sedan buss in till Skövde för att shoppa julklappar! :)

Här nedan kommer en bild på coola mig och Olivia! ;)

Av Lisa - 21 december 2012 10:00

Dom som säger det kan inte veta ett dugg om ridning. Jag vet många som säger att vi bara ''sitter'' där och inget gör ett skit, fel fel fel. Kolla på videon, tänk efter.
     
Ridning är på listan för en av världens farligaste sporter, nu i OS så tog Sara Algotssson OS-sliver i hoppning.
Tror ni det var lätt? Så ni tycker att fotboll är mer sport en ridning? Aha, så fotbollen väger över 500 kilo? Den har ju en egen vilja också?
Jag avskyr att höra på när folk kallar ridning för en ''lätt och töntig'' sport. Hästsporten har alltid varit den sport som hackats på av media, det är inte rätt.  Tycker du att ridnigt är lätt så har du nog aldrig suttit på en häst.
 
 
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vad roligt att tittar in på bloggen :D I denna blogg får du läsa om mig en tjej som är 13 år och en ponny som heter Pandora och hon är 15 år! :D Jag själv är en glad och sprallig tjej och Pandora är också en glad tjej som älskar att hoppa! :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards