lisaWikstrom

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Lisa - 12 december 2012 21:05

Skolan var faktiskt helt okej gjorde ganska så chilla saker på lektionerna! :) Pandis var så sjukt fin för det blev hoppning! :D Pandora var jätte fin somsagt och jag red på hackamoret! :)

Av Lisa - 12 december 2012 08:55

Olivia tyckte att jag skulle skriva något här på bloggen och att jag skulle skriva om hur jag mår och så nu   

Så svaret på detta är:

Jag mår bra nu , mycket bra faktiskt livet levererar och yada yada   Jag har mina älskade hästar nära mig och är hos dom varje dag. Jag har mina nära vänner varje dag och skrattar och gråter med dom! Livet levererar helt enkelt och det är roligt!    Olivia ville vara med här på bloggen såklart hon ska få vara med på en liten bild!   

 

Olivia världens finaste vän!

Av Lisa - 12 december 2012 07:54

Sitter i bussen på väg till skolan, onsdag och den värsta dagen.. Efter det åker jag upp till stallet och rider dressyr, markarbete eller hoppning får se hur det blir i stallet sen :) ska sedan kolla på när hannes klass har typ Lucia eller något :) tänkte skriva ihop ett inlägg tills imorgon vad vill ni att jag ska skriva om? Tips,tips,tips nu tack! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vad roligt att tittar in på bloggen :D I denna blogg får du läsa om mig en tjej som är 13 år och en ponny som heter Pandora och hon är 15 år! :D Jag själv är en glad och sprallig tjej och Pandora är också en glad tjej som älskar att hoppa! :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards