lisaWikstrom

Alla inlägg under oktober 2012

Av Lisa - 4 oktober 2012 07:27

Var hemma sent igår så skriver nu :) Träningen gick super igår kände att jag hade kontroll på henne och att vi fick bra språng :D så är nöjd med tjejen <3 Idag så ska jag gå lite med henne och bara mysa <3 rider på ridskolan idag så då blir det markarbete :) Nu ska jag åka till skolan ganska chillar dag idag slutar tjugo över ett :D

Av Lisa - 3 oktober 2012 17:09

Sitter i stallet och kollar på lektionerna på ridskolan :) ska snart dra upp till Habo och göra iordning Pandora ska träna idag jao! :D

Av Lisa - 3 oktober 2012 07:34

Igår var jag i skolan och vi hade något konstigt nutidsorentering? Men iallafall så efter skola åkte jag och Olivia upp till Habo och det blev en sväng i skogen, vi hoppade lite över stockar och snacka om att hästarna var piiiiiigggggga ;) haha roligt var det :D sen åkte jag till ridskolan och var lite där , sen åkte jag hem och gjorde läxorna -_- nu ska jag dra till skolan och ha roligt.......

Av Lisa - 2 oktober 2012 08:51

Har haft No nu... Och dagen försätter ;)

Av Lisa - 2 oktober 2012 07:37

Av Lisa - 1 oktober 2012 19:56

Instagram: lisawwikstrom


Videofyme: Lisa Wikström



Av Lisa - 1 oktober 2012 19:53

Nu har min fina bästis sin fina häst på habo , så nu kan vi rida ihop som kommer bli såååå roligt! :D Idag red vi lite i ridhuset för det regna :/ Men imorgon ska vi försöka komma ut en sväng i skogen :D Nu sitter jag och kollar på TV och läser läxor -.- Hörs ikväll eller imorgon :D

 

Av Lisa - 1 oktober 2012 19:37

Ja nu sitter jag är igen vid en blogg som jag sa att NEJ nu har jag betsämmt mig jag ska INTE ha någon blogg men kompisar har frågat om jag inte kan skaffa mig en blogg igen och så vidare... ¨Haha jaja får väll försöka igen....


Haha känns som ni fick en väldigt dyster början av mig , men jag är mittemot jag är en glad och sprallig tjej som älskar hästar :) Här får ni läsa om mitt liv och mycket hästar! :D

 

   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vad roligt att tittar in på bloggen :D I denna blogg får du läsa om mig en tjej som är 13 år och en ponny som heter Pandora och hon är 15 år! :D Jag själv är en glad och sprallig tjej och Pandora är också en glad tjej som älskar att hoppa! :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards