lisaWikstrom

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Lisa - 14 oktober 2012 21:48

Vad tycker ni? :)

Av Lisa - 14 oktober 2012 21:27

Här kommer lite info om Pandora :)

Pandora
"Pandis"
-96
Okänd härstamning

Pandora är en super snäll häst som gärna taggar till i hoppningen :D Innan Emilia frågade om jag ville rida henne visste jag inte ens att hon fanns. Och jag är sjukt tacksam att få reda denna häst! Skulle så gärna vilja ut och tävla med henne för det är det hon brinner för, men ja vi är inte så rika ;) Emilia har hoppat 1.40 med henne även fast hon är 1.43 då hon hoppade som sig själv kan man säga! Jag själv har bara hoppat 1.10 med henne. Hon har ett hjärta av guld och gör det man ber henne om <3 Hon är i sina bästa år just nu :D Hon har ju haft en skadöda så hon var tvungen att stå inne i två månaderna sedan tog det ungefär 2-3 månader tills man hade kommit igång med henne. Efter det har man tagit det lite lungt men nu är hon förhoppningsvis helt bra! :D

Av Lisa - 14 oktober 2012 19:56

Dagen har varit bra! Trodde jag skulle ha en lungn dag men icke sa Nicke ;) åkte till Mariestad vid ungefär halv 11 och var där till ungefär 15, åkte hem och åt sen upp till stallet och mocka å rida :) Jisses vad stark hon var idag hade framme lite bommar för att öva att byta gallop :) i ena varvet har hin fått in det men i andra är det fortfarande lite svårt :) hade även trav bommar och sen sockerbit som jag Ma dit lite saker så det skulle bli lite läskigt :) Gjorde i ordning henne och hon fick på sig gostäcke och hö :) Ska se om videorna kommer upp, det gjorde dom inte förra gången men annars kan ni kolla på dom på videofyme :) sök på lisa Wikström

Av Lisa - 14 oktober 2012 08:06

Nu på förmiddagen så blir det Mariestad för att kolla på tävling :)
Sen så ska jag åka upp och rida Pandora i dressyr med hjälp av bommar :) Annars blir detta en lugn dag :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vad roligt att tittar in på bloggen :D I denna blogg får du läsa om mig en tjej som är 13 år och en ponny som heter Pandora och hon är 15 år! :D Jag själv är en glad och sprallig tjej och Pandora är också en glad tjej som älskar att hoppa! :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards